Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina de Treball de Tremp

    Organigrama

Responsable

Sr.   Joan Francesc Sarrias Fornés

Càrrec

Director de l'Oficina de Treball de la Generalitat de Tremp

Adreça
Carrer de Seix i Faya, 41
Població
25620  Tremp
Telèfon
973 65 07 65
Fax
973 65 07 57

Horari d'atenció



de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h.

Observacions

Per atendre presencialment els tràmits i gestions corresponents al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya, de 8.30 a 14.00 hores, es recomana demanar cita prèvia mitjançant el telèfon gratuït 900 800 046

També assumeix les gestions dels municipis d'Alins, Alt Àneu, Baix Pallars, Espot, Esterri d'Àneu, Esterri de Cardós, Farrera, La Guingueta d'Àneu, Lladorre, Llavorsí, Rialp, Soriguera, Sort, Tírvia i Vall de Cardós de la comarca veïna del Pallars Sobirà.

Prestacions per desocupació: el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) és l'organisme que informa i gestiona aquestes prestacions. Per a més informació heu de demanar cita prèvia al SEPE per mitjà del web www.sepe.es, o bé trucant al telèfon 91 926 79 70. L'horari d'atenció telefònica de cita prèvia és de 0-24 hores.

Cercador d'oficines de treball

Funcions

a) Realitzar les actuacions previstes a la cartera de serveis adreçades a persones i empreses.

b) Classificar, comprovar i fer el seguiment de la disponibilitat i ocupabilitat de les persones demandants d'ocupació.

c) Realitzar les inscripcions, els enregistraments, les certificacions i els tràmits propis del seu àmbit de competència.

d) Orientar i assessorar les persones usuàries, en coordinació i col·laboració amb la resta d'agents territorials públics i privats especialitzats, amb l'objectiu de millorar les competències professionals i de recerca de feina.

e) Fer actuacions d'intermediació en el mercat de treball, en coordinació i col·laboració amb la resta d'agents territorials públics i privats especialitzats.

f) Gestionar ofertes de treball i assessorar els oferents d'ocupació en relació amb la metodologia i els criteris de selecció orientats a les necessitats de l'empresa i els perfils professionals.

g) Efectuar la prospecció de les empreses per tal de fer difusió de la cartera de serveis.

h) Assessorar i tramitar les actuacions vinculades als projectes d'autoocupació.

i) Informar els tràmits relatius al procediment sancionador dins l'àmbit de la seva competència.

j) Altres funcions de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (28/02/2023)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya