Funcions
a) Identificar les necessitats tècniques i organitzatives dels serveis territorials i de les unitats organitzatives corresponents per donar-les suport, així com fer el seguiment de les actuacions que se'n derivin.
b) Donar suport als serveis territorials per a la implantació homogènia dels procediments de treball derivats de la gestió de programes i de la prestació de serveis, i en particular de les actuacions en matèria d'intermediació, orientació, assessorament i atenció a les persones i les empreses.
c) Articular mecanismes d'enllaç entre els diferents òrgans del SOC en el territori per tal de coordinar i homogeneïtzar actuacions.
d) Elaborar els protocols i les guies necessaris de comunicació interna amb l'objectiu d'estandarditzar les actuacions que es porten a terme i definir una metodologia de treball per realitzar el seguiment del compliment d'objectius a les oficines de treball.
e) Fer el seguiment dels objectius fixats i relacionats amb els indicadors de realització i de resultats; donar suport a les diferents unitats de la Subdirecció per complir-los, i donar suport en la gestió dels recursos.
f) Tramitar i resoldre els expedients administratius sancionadors sobre incompliments de les persones demandants d'ocupació.
g) Altres funcions de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.