Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Contacte

gencat t'ajuda en tot moment
Inici > Contacte > Oficines de registre d'entrada i sortida de documents

Oficines de registre d'entrada i sortida de documents


En aquest apartat podreu informar-vos de l'adreça i telèfon de les oficines de registre pròpies i les concertades de la Generalitat de Catalunya.

Tenen oficina els departaments de l'Administració de la Generalitat, els comissionats, les delegacions territorials, les direccions generals i els òrgans que hi estiguin assimilats, així com les entitats de dret públic amb personalitat jurídica pròpia vinculades o dependents de l'Administració de la Generalitat.

Trobeu més informació sobre el procediment per presentar documents al registre. També hi podreu consultar la normativa relativa al sistema intercomunicat de registres de les administracions públiques en l'àmbit de Catalunya i a la creació o supressió d'oficines.

Localitzeu les oficines de registre ubicades a:
 
 
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya