Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6 08029 Barcelona
93 495 80 00
(Fax) 93 495 80 01
Sí
Funcions
- Elaborar els plans d’actuació departamentals en matèria d’organització, administració digital i dimensionament de recursos.
- Elaborar propostes de creació, modificació i optimització de les estructures orgàniques del Departament i, si escau, del sector públic institucional adscrit.
- Gestionar els projectes de racionalització, simplificació i implementació de serveis digitals, processos, circuits administratius i tècniques de gestió.
- Analitzar les necessitats de les unitats del Departament relatives a les TIC, vetllar per la correcta definició dels requeriments funcionals i informar sobre l'oportunitat de l'encàrrec corresponent a l'Àrea TIC.
- Impulsar i coordinar les mesures organitzatives derivades de la implantació de les tecnologies de la informació i les comunicacions, en col·laboració amb l'Àrea TIC.
- Dissenyar els indicadors necessaris per avaluar l'impacte de les millores implementades en els processos administratius i del desenvolupament de l'administració digital.
- Assessorar les unitats del Departament i el sector públic institucional adscrit i donar-hi suport en els temes relacionats amb l'impuls i desenvolupament de l'administració digital.
- Coordinar la implementació de la gestió de les dades i fer-ne el seguiment d’acord amb el model corporatiu de govern de la dada.
- Fer un informe sobre les disposicions normatives que afecten els processos administratius i assegurar l'adequació als criteris de simplificació, racionalització i al model corporatiu d’administració digital.
- Gestionar projectes d'implantació de sistemes de gestió de la qualitat i mantenir els sistemes implantats.
- Implementar les mesures organitzatives necessàries per a l'adequació del Departament i del sector públic institucional adscrit a la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal i de seguretat de la informació.
- Coordinar la implementació i el manteniment del sistema de gestió documental i l'arxiu del Departament, així com les funcions que la normativa vigent assigna als arxius centrals administratius.
- Col·laborar en el disseny i la implementació de programes interdepartamentals dins del seu àmbit d'actuació.
- Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa
Informació addicional