Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei d'Informació

    Organigrama

Responsable

Sr.   Gerard Yus Guijarro

Càrrec

cap del Servei d'Informació

Adreça
Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6
Població
08029  Barcelona
Telèfon
93 495 80 00
Fax
93 495 80 01
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions


a) Coordinar i gestionar els sistemes d'informació a la ciutadania sobre els serveis i tràmits del Departament.
b) Homogeneïtzar els criteris d'atenció ciutadana que es presten al Departament a través dels canals
presencial, telefònic i electrònic o virtual i coordinar la prestació dels serveis corresponents, d'acord amb el
model departamental.
c) Promoure la millora contínua i la simplificació de processos en l'àmbit de l'atenció a la ciutadania.
d) Coordinar funcionalment les oficines d'atenció ciutadana departamentals per garantir-ne el funcionament
homogeni.
e) Col·laborar amb els responsables de la prestació del servei d'atenció telefònica corporatiu en relació amb els
tràmits i serveis departamentals.
f) Donar suport a la unitat d'informació departamental en l'àmbit de la publicitat activa i del dret d'accés a la
informació pública en la gestió de les sol·licituds d'accés a aquesta informació, en col·laboració amb les unitats
prestadores dels serveis.
g) Elaborar i gestionar els programes de comunicació interna.
h) Impulsar accions que facilitin el treball col·laboratiu entre les unitats i el personal del Departament.
i) Proposar noves eines i canals que facilitin la comunicació interna i assegurar-ne la implantació.
j) Gestionar les accions adreçades a difondre el coneixement dins del Departament.
k) Coordinar i donar directrius en relació amb les activitats de registre de totes les oficines de registre
departamentals.
l) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.


data actualització (04/08/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya