Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina de Treball de Mollet del Vallès

    Organigrama

Responsable

Sr.   Alfredo Reina Jiménez

Càrrec

director de l'Oficina de Treball de Mollet del Vallès (e.f.)

Adreça
Avinguda de Burgos, 51
Població
08100  Mollet del Vallès
Telèfon
93 570 66 51 / 93 579 51 28 (contractes) / 93 579 51 29 (prestacions) / 93 579 51 27 (ofertes)
Fax
93 570 62 34

Horari d'atenció

de dilluns a divendres, de 8.30 a 14 h.

Observacions

Aquesta oficina realitza les gestions dels municipis de La Llagosta, Lliçà de Vall, Martorelles, Mollet del Vallès, Parets del Vallès, Sant Fost de Campsentelles i Santa Maria de Martorelles.

Prestacions per desocupació: el Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE) és l'organisme que informa i gestiona aquestes prestacions. Per a més informació heu de demanar cita prèvia al SEPE per mitjà del web www.sepe.es, o bé trucant al telèfon 901 010 210. L'horari d'atenció telefònica de cita prèvia és de 0-24 hores.

Funcions

a) Realitzar les actuacions previstes a la cartera de serveis adreçades a persones i empreses.

b) Classificar, comprovar i fer el seguiment de la disponibilitat i ocupabilitat de les persones demandants d'ocupació.

c) Realitzar les inscripcions, els enregistraments, les certificacions i els tràmits propis del seu àmbit de competència.

d) Orientar i assessorar les persones usuàries, en coordinació i col·laboració amb la resta d'agents territorials públics i privats especialitzats, amb l'objectiu de millorar les competències professionals i de recerca de feina.

e) Fer actuacions d'intermediació en el mercat de treball, en coordinació i col·laboració amb la resta d'agents territorials públics i privats especialitzats.

f) Gestionar ofertes de treball i assessorar els oferents d'ocupació en relació amb la metodologia i els criteris de selecció orientats a les necessitats de l'empresa i els perfils professionals.

g) Efectuar la prospecció de les empreses per tal de fer difusió de la cartera de serveis.

h) Assessorar i tramitar les actuacions vinculades als projectes d'autoocupació.

i) Informar els tràmits relatius al procediment sancionador dins l'àmbit de la seva competència.

j) Altres funcions de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (21/08/2015)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya