Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Negociat de Coordinació Administrativa (Regió d'Emergències Lleida)

    Organigrama

Responsable

Sra.   Maria Rosa Martínez Roig

Càrrec

Cap del Negociat de Coordinació Administrativa (Regió d'Emergències Lleida)

Adreça
Carrer dels Bombers, s/n
Població
25199  Lleida
Telèfon
973 030 130
Fax
973 030 148

Funcions

 Donar suport a la gestió i fer la tramitació administrativa dels expedients referents a recursos humans.

Gestionar els contractes menors i les despeses del fons de maniobra.

Atendre les consultes tant telefòniques com presencials de caràcter tècnic i administratiu del personal adscrit a la Regió.

Organitzar el registre d'entrada i sortida de la documentació general i actualitzar, classificar i mantenir l'arxiu de la Regió.

Gestionar l'agenda i tenir cura del protocol i de l'atenció general en l'àmbit de la Regió.

Donar suport administratiu a les tramitacions dels expedients referents a edificis i instal·lacions, subministraments, equipaments, gestió del magatzem i gestió del parc mòbil.

Qualsevol altra funció que els encomanin.

A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret Legislatiu 1/1997).


data actualització (14/11/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya