Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Règim Interior, Informació i Registre

    Organigrama

Responsable

Sra.   Cristina Carbó Alfonso

Càrrec

Cap de la Secció de Règim Interior, Informació i Registre

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 551 24 18
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Organitzar i gestionar el registre general d'entrades i sortides de la seu central del Departament, i controlar la distribució i la comunicació de la correspondència registrada.
Donar el suport tècnic necessari a les oficines de registre general de les diverses seus del Departament.
Portar a terme l'administració de l'aplicació informàtica del registre i fer-ne el seguiment.
Gestionar els sistemes d'atenció i d'informació al ciutadà sobre els serveis del Departament, proposar la modernització dels sistemes d'informació al ciutadà i donar suport en la seva implementació.
Gestionar els serveis de correus, reprografia, missatgeria, consergeria i qualsevol altra funció logística interna.
Gestionar els serveis de recepció i d'atenció telefònica i presencial dels ciutadans a la seu del Departament i fer-ne el seguiment.
Gestionar les tasques de neteja i manteniment logístic en general de la seu central del Departament.
Elaborar propostes de millora de la qualitat dels serveis comuns i col·laborar en la implementació de programes interdepartamentals del seu àmbit d'actuació.
Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).


data actualització (09/12/2016)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya