Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Montserrat Guell i Roca
Càrrec
responsable d'Assessorament i Administració de Personal
93 551 20 00
(Fax) 93 551 24 18
Sí
Funcions
Assessorar en els diferents expedients que es tramiten a la unitat.
Elaborar informes, notes i propostes sobre sol·licituds, recursos i reclamacions.
Assessorar les diferents unitats directives del Departament.
Recopilar la normativa, els acords adoptats sobre condicions laborals i altra documentació i fer-ne difusió, així com actualitzar la informació en matèria de personal que apareix a la intranet del Departament tenint en ISSN 1988-298X DL B 38014-2007 https://www.gencat.cat/dogcNúm. 8649 - 19.4.2022 10/12 Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya CVE-DOGC-A-22103027-2022 compte els canvis normatius i els acords adoptats.
Elaborar instruccions de caràcter intern.
Coordinar els diferents processos de provisió de llocs de naturalesa funcionarial, així com de convocatòries de personal laboral (canvis de destinació i nou accés) i fer-ne el seguiment.
Coordinar les actuacions que es deriven de les mesures d'implantació i millora en l'àmbit de l'administració electrònica i ser la persona interlocutora amb el Gabinet Tècnic.
Coordinar i supervisar la tramitació dels certificats personals TCAT.
Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa