Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Pilar Gundín i Aznar
Càrrec
cap de la Secció de Gestió de Personal
93 551 20 00
(Fax) 93 551 24 18
Sí
Funcions
Tramitar els expedients referents a les situacions administratives, provisió de llocs de treball, certificacions, retencions judicials i altres incidències del personal del Departament.
Tramitar els expedients referents a permisos, llicències, vacances, reconeixement de serveis previs, venciment de triennis i reconeixement de grau personal del personal d'administració i serveis del Departament.
Preparar i gestionar les convocatòries per a la provisió de llocs singulars i llocs de comandament, així com les de canvi de destinació i nou accés del personal laboral del Departament.
Gestionar les resolucions de les convocatòries de provisió o d'accés a cossos de funcionaris propis del Departament.
Tramitar els expedients de contractació de personal laboral i de nomenament de personal interí.
Coordinar i supervisar la implantació i l'ús del portal ATRI.
Actualitzar i mantenir el registre informàtic del personal, així com l'arxiu documental de personal d'administració i serveis del Departament.
Preparar i tramitar els expedients sobre les ofertes públiques d'ocupació.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa
- DECRET 12/2023, de 24 de gener, de reestructuració del Departament d'Interior.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8841)
- RESOLUCIÓ IRP/772/2010, de 16 de març, per la qual es resol la convocatòria de concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió de diversos lloc de treball de la Direcció de Serveis del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5594)