Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Gestió de Personal

    Organigrama

Responsable

Sra.   Gemma Clarisó Sabanés

Càrrec

Cap de la Secció de Gestió de Personal

Adreça
Carrer de la Diputació, 355
Població
08009  Barcelona
Telèfon
93 551 20 00
Fax
93 551 24 18
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

Tramitar els expedients referents a les situacions administratives, provisió de llocs de treball, certificacions, retencions judicials i altres incidències del personal del Departament.

Tramitar els expedients referents a permisos, llicències, vacances, reconeixement de serveis previs, venciment de triennis i reconeixement de grau personal del personal d'administració i serveis del Departament.

Preparar i gestionar les convocatòries per a la provisió de llocs singulars i llocs de comandament, així com les de canvi de destinació i nou accés del personal laboral del Departament.

Gestionar les resolucions de les convocatòries de provisió o d'accés a cossos de funcionaris propis del Departament.

Tramitar els expedients de contractació de personal laboral i de nomenament de personal interí.

Coordinar i supervisar la implantació i l'ús del portal ATRI.

Actualitzar i mantenir el registre informàtic del personal així com l'arxiu documental de personal d'administració i serveis del Departament.

Preparar i tramitar els expedients sobre les ofertes públiques d'ocupació.

Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.


data actualització (23/05/2014)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya