Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Comissió Tècnica de la Funció Pública


Adreça
Carrer de Rivadeneyra, 6
Població
08002  Barcelona
Telèfon
93 567 17 00
Fax
93 567 43 28

Funcions

Òrgan de coordinació, de consulta i proposta dels assumptes de personal. Són funcions de la Comissió:

a) Emetre informe preceptiu en relació a les normes i les disposicions de caràcter general en matèria de personal.
b) Informar d'aquelles qüestions que li són consultades pel Consell Executiu.
c) Proposar al Govern totes les mesures que consideri convenients per millorar la política i la gestió de personal.
d) Informar sobre els assumptes de personal que siguin elevats al Govern de la Generalitat de Catalunya per l'òrgan competent.
e) Informar sobre els expedients disciplinaris de separació de servei com a tràmit a la imposició de la sanció pel conseller corresponent.

Per delegació del Govern de la Generalitat la Comissió Tècnica pot exercir les funcions següents:

a) Aprovar i modificar les normes de valoració de llocs de treball, i la relació i la valoració d'aquests.
b) Aprovar les ofertes d'ocupació pública.

Components

a) President: conseller/a competent en matèria de Funció pública.

b) Vocals: secretaris generals de tots els departaments, director de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, director/a general de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública i altres membres que designi el Govern de la Generalitat entre persones que ocupin càrrecs l'àmbit competencial dels quals tingui una incidència directa en la Funció pública.

c) Secretari: director/a general de Funció Pública.


data actualització (22/07/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya