Carrer del Foc, 57 edifici A 08038 Barcelona
Funcions
Òrgan de coordinació, de consulta i proposta dels assumptes de personal. Són funcions de la Comissió:
a) Emetre informe preceptiu en relació a les normes i les disposicions de caràcter general en matèria de personal.
b) Informar d'aquelles qüestions que li són consultades pel Consell Executiu.
c) Proposar al Govern totes les mesures que consideri convenients per millorar la política i la gestió de personal.
d) Informar sobre els assumptes de personal que siguin elevats al Govern de la Generalitat de Catalunya per l'òrgan competent.
e) Informar sobre els expedients disciplinaris de separació de servei com a tràmit a la imposició de la sanció pel conseller corresponent.
Per delegació del Govern de la Generalitat la Comissió Tècnica pot exercir les funcions següents:
a) Aprovar i modificar les normes de valoració de llocs de treball, i la relació i la valoració d'aquests.
b) Aprovar les ofertes d'ocupació pública.
Normativa
- DECRET 19/2022, de 8 de febrer, de reestructuració del Departament de la Presidència.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8603)
- DECRET LEGISLATIU 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un Text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 2509A)
Composició
a) President: conseller/a competent en matèria de Funció pública.
b) Vocals: secretaris generals de tots els departaments, director de l'Escola d'Administració Pública de Catalunya, director/a general de Relacions en l'àmbit de la Funció Pública i altres membres que designi el Govern de la Generalitat entre persones que ocupin càrrecs l'àmbit competencial dels quals tingui una incidència directa en la Funció pública.
c) Secretari: director/a general de Funció Pública.