Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies


Adreça
Passeig del Taulat, 266-270
Població
08019  Barcelona
Telèfon
93 483 10 00
Fax
93 483 16 03
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Horari d'atenció


Horari d'hivern
de dilluns a divendres, de 9 a 15 h; dijous, de 9 a 17 h.

Horari d'estiu
de l'1 de juny al 30 de setembre: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.

Horari de matí (si aquests dies coincideixen en dissabte o festiu, romandrà tancat).
5 de gener: de 9 a 14 h.
23 d'abril: de 9 a 14 h.
24 de desembre: de 9 a 14 h.
31 de desembre: de 9 a 14 h.

Observacions

Cita prèvia obligatòria per a tots els tràmits i gestions. Consulteu les indicacions per fer-ho a Atenció presencial en les oficines d'atenció a la ciutadania.

Aquesta oficina també atén telefònicament amb cita prèvia per demanar informació i resoldre consultes (no per realitzar tràmits).



---------------------

Adreça
Carrer d'Albareda, 2-4
Població
08004  Barcelona
Telèfon
93 519 39 86 Cita prèvia obligatòria per a tots els tràmits i gestions (atenció de 9 a 15 hores).

Horari d'atenció



de dilluns a divendres, de 8.15 a 14 h.

Romandrà tancat els dies:
24 de desembre: tancat.
31 de desembre: tancat.

Observacions

Cita prèvia obligatòria per a tots els tràmits i gestions. Consulteu les indicacions per fer-ho a Atenció presencial en les oficines d'atenció a la ciutadania.

-Per altres tràmits i gestions truqueu al 93 519 39 86 (horari de 9 a 15 hores). Des d'aquest telèfon també es pot demanar informació i realitzar consultes dels tràmits competència de l'OAC.

Funcions

  • Informació al ciutadà i a les entitats sobre els recursos i serveis de la Generalitat de Catalunya en l'àmbit de benestar social.
  • Informació, iniciació i tramitació de les fases del procediment sobre els quals hagin de resoldre els diferents òrgans del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Canalització i derivació, d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, cap als serveis competents de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades que les afectin.
  • Atendre i assessorar a la ciutadania sobre els serveis i productes en l'àmbit de treball del Departament, i en particular, en l'àmbit de conciliacions, autoritzacions de treball per a estrangers, relacions laborals i entitats d'economia social i autoempresa. 
  • Donar informació a les persones interessades sobre l'estat de tramitació o la situació en què es troben els serveis i productes sol·licitats a l'Administració, en l'àmbit de treball  del Departament.
  • Efectuar els tràmits per facilitar l'atenció presencial i la prestació de serveis i productes existents en matèria de treball del Departament, als usuaris que s'hi adrecen, inclòs el registre de la documentació aportada, l'alta i l'inici de la tramitació dels expedients, el cobrament de taxes i el tractament de les queixes i suggeriments.
  • Gestionar el registre general d'entrades i sortides dels serveis territorials.

data actualització (29/07/2021)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya