Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Afers Socials i Famílies de L'Hospitalet de Llobregat - Bellvitge


Adreça
Avinguda de la Mare de Déu de Bellvitge, 20
Població
08907  L'Hospitalet de Llobregat
Telèfon
93 336 51 62 / 93 336 54 03
Fax
93 263 11 90
Horari de registre i d'atenció


de dilluns a divendres, de 9 a 14 h.

Romandrà tancat agost i els dies:
24 de desembre: tancat.
31 de desembre: tancat.

Observacions

Aquesta oficina atén amb cita prèvia obligatòria per a tots els tràmits i gestions.
La cita prèvia es pot demanar per Internet: https://gen.cat/citaprevia.
Per demanar la cita des d'aquest web, cal fer una cerca seleccionant un tema i subtema relacionat amb el tràmit que voleu realitzar i també seleccionar el municipi i oficina on la voleu demanar. Amb aquesta selecció de temes, trobareu les oficines disponibles per fer el tràmit.
Un cop accediu a l'oficina on voleu demanar la cita, veureu ja seleccionats els temes que heu marcat inicialment en fer la cerca, i us apareixerà un tercer nivell de tema més concret del tràmit que voleu realitzar, que haureu de marcar obligatòriament perquè la cita quedi demanada correctament. La majoria dels tràmits es poden realitzar en línia a Tramits.gencat o, en cas que no hi hagi un tràmit específic, es pot presentar una Petició genèrica. Per tramitar la Pensió no contributiva per jubilació s`ha de demanar obligatòriament cita prèvia pel telèfon gratuït 900 400 012. També es poden presentar per internet buscant el tràmit a https://web.gencat.cat/ca/tramits/
Aquesta oficina no ofereix actualment la tramitació de les sol·licituds de la Renda garantida de ciutadania i del Complement de pensions, prestacions i altres ajuts estatals per a persones no activables.
Per realitzar aquests tràmits podeu demanar cita prèvia a les Oficines d'Atenció Ciutadana o les Oficines d'Afers Socials i Famílies que ofereixen aquest servei. Les podeu consultar a l'apartat "Sol·licitar cita prèvia" en el web de Renda garantida de ciutadania (http://rendagarantida.gencat.cat).

Funcions

  • Informació al ciutadà i a les entitats sobre els recursos i serveis de la Generalitat de Catalunya en l'àmbit d'afers socials i famílies.
  • Canalització i derivació, d'acord amb la Llei 30/1992, de 26 de novembre, cap als serveis competents de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sollicituds presentades que les afectin.
  • Col·laboració amb les associacions i amb general amb les entitats privades sense ànim de lucre en les activitats que realitzen en l'àmbit competencial del departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Col·laboració en les campanyes de sensibilització cívica i de convivència d'interès ciutadà i comunitari.
  • Promoció i impuls d'activitats de caràcter dinamitzador, lúdic i formatiu en l'àmbit competencial del departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • Realització d'aquelles funcions que li siguin encomanades expressament per la persona titular del Departament, tant sigui de forma particularitzada a una o varies oficines o amb caràcter general a totes les de la xarxa, o com a conseqüència del desplegament normatiu i competencial de la Generalitat de Catalunya.


data actualització (14/07/2020)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya