Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció d'Administració de Personal

    Organigrama

Responsable

Sra.   Rosa Batalla Pascual

Càrrec

cap de la Secció d'Administració de Personal (e.f.)

Adreça
Passeig del Taulat, 266-270
Població
08019  Barcelona
Telèfon
93 483 10 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

A la Secció d'Administració de Personal li corresponen les funcions següents:

a) Gestionar les propostes d'incorporació, mobilitat i finalització de vinculació del personal de les diferents unitats del Departament.
b) Tramitar els expedients referents a les situacions administratives, les incompatibilitats, l'execució d'expedients disciplinaris, els certificats, el reconeixement de serveis i altres incidències del personal funcionari i laboral del Departament.
c) Gestionar el manteniment del registre de personal i dels expedients de personal.
d) Gestionar el reconeixement de grau personal.
e) Elaborar directrius i informes tècnics en l'àmbit de la seva competència.
f) Elaborar els certificats que li siguin sol·licitats en l'àmbit de la seva competència.
g) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (02/05/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya