Passeig del Taulat, 266-270 08019 Barcelona
Funcions
Les funcions de l'Oficina de Comunicació són:
- Donar suport i assistència a la persona titular del Departament en l'exercici de les seves funcions en matèria de mitjans de comunicació.
- Dissenyar la política de comunicació del Departament.
- Coordinar les relacions dels diversos òrgans del Departament amb els mitjans de comunicació.
- Fer l'anàlisi i la difusió interna del contingut informatiu dels diferents mitjans de comunicació i valorar-ne la repercussió.
- Transmetre notes de premsa i comunicats i preparar entrevistes, reportatges i rodes de premsa.
- Elaborar els informes que se li encarreguin sobre aquest àmbit d'actuació.
- Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin.
Normativa
- RESOLUCIÓ DSO/3127/2022, de 14 d'octubre, per la qual es nomena la senyora Elisabet Borreda i Diaz personal eventual del Departament de Drets Socials.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8773)
- DECRET 256/2021, de 22 de juny, de reestructuració del Departament de Drets Socials.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8442)
- DECRET 234/2019, de 12 de novembre, de reestructuració del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8002)
- RESOLUCIÓ BSF/402/2011, de 4 de febrer, per la qual es dóna publicitat a la modificació de la denominació, retribucions i funcions dels llocs de treball eventuals del Departament de Benestar Social i Família.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5821)
Informació addicional