Rambla de la Llibertat, 1 17004 Girona
Horari d'hivern
de dilluns a divendres, de 9 a 19 h; dissabte, de 9 a 14 i de 15 a 19 h; diumenge, de 9 a 14 h; Festius, de 9 a 14 h.
Horari d'estiu
de dilluns a divendres, de 9 a 20 h; dissabte, de 9 a 14 i de 15 a 19 h; diumenge, de 9 a 14 h; Festius, de 9 a 14 h.
l'1 de gener: Tancat.
el 25 de desembre: Tancat.
el 26 de desembre: Tancat.
el 6 de gener: Tancat.
Observacions
Oficina de Turisme Virtual disponible al web Catalunya.com . Per accedir a l'oficina virtual cal anar al web Catalunya.com i adreçar-se a la icona d'informació que apareix a la part inferior dreta de la pantalla.
Gestionada conjuntament per l'Ajuntament de Girona i la Generalitat de Catalunya.
L'Oficina de Turisme de Girona rep els visitants amb el bo i millor de la ciutat. Informa de tots els monuments, museus i llocs per visitar, els esdeveniments a la ciutat i també de l'oferta d'allotjaments, gastronomia, circuits d'orientació, festivals, esports, turisme accessible i turisme dedicat especialment als infants, així com d'una oferta orientada al turisme de negocis.Disposa d'informació de tots els atractius i recursos turístics de la Costa Brava i del Pirineu de Girona, així com de les principals ciutats, parcs naturals, atractius i marques turístiques de Catalunya.
Idiomes: Català, Castellà, Anglès, Francès, Alemany i Italià.
correu electrònic alternatiu: turisme@ajgirona.cat
Funcions
Informació d'adreces i preus dels establiments turístics i d'altres activitats, serveis o punts d'interès per als visitants.
Informació al turista sobre l'exercici adequat dels seus drets com a usuari dels serveis turístics i rebre, si s'escau, queixes i reclamacions. Tanmateix, han d'oferir informació sobre l'existència del Telèfon del Consumidor i de la Junta Arbitral de Consum de Catalunya.
Distribució de plànols, opuscles i altre material informatiu relatiu a l'oferta turística.
Les oficines de turisme de la xarxa creades i regides per una administració pública poden realitzar reserves d'allotjament, exclusivament, per a la primera nit d'estada, en establiments turístics de la comarca, prèvia sol·licitud de la persona usuària que es personi en els locals de l'oficina, mantenint en tot cas una estricta neutralitat en la seva relació amb el turista, sense fer prevaler cap establiment i respectant en tot moment l'interès de la persona viatgera.