Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Registre de Personal

    Organigrama

Responsable

Sra.   M. Rosario Alonso i Vicente

Càrrec

Cap del Servei de Registre de Personal

Adreça
Carrer de Rivadeneyra, 6
Població
08002  Barcelona
Telèfon
93 567 17 00
Fax
93 365 77 86

Funcions

a) Coordinar i supervisar la informació del Registre general de personal, en la base de dades informatitzada corresponent.

b) Analitzar i tractar la informació del Registre general de personal, fent la difusió que correspongui.

c) Proposar millores informàtiques dels sistemes d'informació de personal, per tal d'incrementar la seva eficàcia i facilitar la gestió als departaments, d'acord amb la normativa.

d) Assessorar i supervisar els departaments sobre el manteniment de les dades del Registre informàtic de personal.

e) Emetre els certificats referits a les dades contingudes en el Registre general de personal.

f) Coordinar els diferents serveis del portal de l'empleat públic per al personal de la Generalitat de Catalunya.

g) Gestionar la tramitació de les resolucions de les situacions administratives, així com altres incidències de personal, que siguin competència de la Direcció General de Funció Pública, així com supervisar les tramitades per altres òrgans.

h) Assessorar i gestionar les peticions de reingrés al servei actiu del personal funcionari i laboral, així com supervisar les tramitades per altres òrgans.

i) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.



data actualització (26/01/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya