Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina del Govern

    Organigrama

Responsable

Sra.   Alicia Uceira de Pablo

Càrrec

directora de l'Oficina del Govern

Adreça
Plaça de Sant Jaume, 4 (Palau de la Generalitat)
Població
08002  Barcelona
Telèfon
93 402 46 00
Fax
93 413 19 04

Funcions

Donar suport a la persona titular de la Secretaria del Govern en l'exercici de les funcions que atribueix a aquest òrgan la llei reguladora de la presidència de la Generalitat i del Govern.
 
Promoure l'adopció d'instruccions sobre la tramitació de les iniciatives que s'han de sotmetre al Consell Tècnic i al Govern, i establir i difondre criteris amb relació als aspectes formals d'aquestes iniciatives, i vetllar pel seu compliment.
 
Vetllar per la correcció i la qualitat tècnica de les iniciatives que se sotmeten a l'aprovació del Govern, i formular consultes, si escau, a les unitats de l'Administració de la Generalitat que disposin dels coneixements especialitzats que en cada cas siguin necessaris.
 
Impulsar, supervisar i fer el seguiment del desenvolupament i gestió del Sistema d'Informació, Gestió i Tramitació dels Documents de Govern.
 
Supervisar els tràmits de signatura i, si escau, promulgació de les lleis, els decrets legislatius, els decrets llei i els decrets, com també els tràmits de publicació del conjunt de disposicions i actes administratius de la Generalitat, llevat dels que adoptin la forma d'anunci.
 
Les altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades.


data actualització (11/06/2018)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya