Carrer de Pau Claris, 158 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Francesca Duran Sampedro Perfil
Càrrec
Cap de la Unitat de Règim Interior i Administrativa
93 207 31 14
(Fax) 93 207 67 47
No informat
Funcions
a) Controlar i tramitar les situacions administratives i incidències que afectin el personal del Centre.
b) Gestionar i fer el seguiment de l'elaboració de les nòmines i de les cotitzacions la Seguretat Social.
c) Col·laborar en la selecció i provisió de llocs de treball del personal del Centre.
d) Organitzar i fer el seguiment de les tasques de règim interior, majordomia, registre de documents i arxiu, així com del servei d'informació i atenció al públic, de reprografia i enquadernació.
e) Gestionar les actuacions en matèria patrimonial i d'assegurances que afectin el Centre.
f) Coordinar i gestionar les sol·licituds d'accés a la informació pública, consultes, queixes i suggeriments de la ciutadania en relació amb el Centre.
g) Gestionar i controlar les tasques de conservació regular i el manteniment preventiu de les instal·lacions i equipaments del Centre, incloent l'equipament informàtic, de comunicacions i noves tecnologies.
h) Planificar i gestionar l'adquisició de béns i serveis per al normal funcionament de les activitats del Centre, i conformar la facturació corresponent.
i) Gestionar i implantar les mesures legals en matèria de protecció de dades personals.
j) Gestionar la implantació i l'avaluació de mesures preventives en matèria de riscos laborals.
k) Gestionar l'edició i la distribució de les publicacions i els butlletins, tant en suport paper com digital, així com gestionar el web i les xarxes socials en què el Centre tingui presència.
l) Gestionar la implantació de l'administració digital així com proposar i participar en la implementació de noves eines de gestió.
m) Coordinar l'organització de simposis i jornades al Centre.
n) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa
- RESOLUCIÓ JUS/708/2024, de 7 de març, per la qual es resol la convocatòria del concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió d'un lloc singular i dos llocs de comandament del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada (convocatòria de provisió núm. JUS/040/23).. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 9119)
- DECRET 22/2023, de 7 de febrer, de modificació del Decret 47/2022, de 15 de març, de reestructuració del Departament de Justícia.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8851)
- DECRET 184/2022, de 10 d'octubre, de denominació i determinació de l'àmbit de competència dels departaments en què s'organitza el Govern i l'Administració de la Generalitat de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8769A)
- DECRET 60/2022, de 29 de març, de modificació del Decret 125/2017, de 25 de juliol, de reestructuració del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8638)
- DECRET 47/2022, de 15 de març, de reestructuració del Departament de Justícia.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8628)
- DECRET 125/2017, de 25 de juliol, de reestructuració del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7421)
Informació addicional