Plaça de Pompeu Fabra, 1 17002 Girona
Responsable
Sra. Isabel Ruiz i Margalef Perfil
Càrrec
cap de la Secció de Serveis Generals i Gestió de Personal
872 975 968
(Fax) 872 975 816
Sí
Funcions
a) Dur el Registre d'entrada i sortida de documents i coordinar l'atenció al públic.
b) Realitzar la tramitació administrativa dels assumptes de personal i coordinar les activitats de la seva formació.
c) Controlar el compliment de la normativa de gestió del temps del personal al servei de l'Administració de justícia.
d) Contribuir a la implantació dels plans de prevenció i salut laboral.
e) Prestar suport a les actuacions de mediació en l'àmbit del dret privat.
f) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada pels seus superiors jeràrquics.
Normativa
- DECRET 22/2023, de 7 de febrer, de modificació del Decret 47/2022, de 15 de març, de reestructuració del Departament de Justícia.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8851)
- DECRET 184/2022, de 10 d'octubre, de denominació i determinació de l'àmbit de competència dels departaments en què s'organitza el Govern i l'Administració de la Generalitat de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8769A)
- RESOLUCIÓ JUS/2600/2022, de 26 d'agost, per la qual es resol la convocatòria del concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de Secció de Serveis Generals i Gestió de Personal dels Serveis Territorials a Girona (convocatòria de provisió núm. JUS/005/22).. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8743)
- DECRET 47/2022, de 15 de març, de reestructuració del Departament de Justícia.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8628)
Informació addicional