Plaça de Pompeu Fabra, 1 17002 Girona
872 975 039
(Fax) 872 975 816
Sí
Funcions
a) Organitzar i controlar les tasques administratives de règim intern i del registre d'entrada i sortida.
b) Col·laborar en la tramitació administrativa de la gestió del personal.
c) Gestionar el sistema de control horari i de tramitació de llicències, vacances i permisos del personal.
d) Donar suport administratiu a la implantació dels plans de prevenció i salut laboral.
e) Mantenir i custodiar l'arxiu general.
f) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que els encomanin els superiors jeràrquics.
Normativa
- RESOLUCIÓ JUS/977/2024, de 25 de març, per la qual es resol la convocatòria del concurs específic de mèrits i capacitats per a la provisió del lloc de Negociat d'Administració dels Serveis Territorials a Girona (convocatòria de provisió núm. JUS/039/23).. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 9132)
- ORDRE JUS/62/2023, de 28 de març, per la qual s'estableix l'estructura orgànica del Departament de Justícia, Drets i Memòria a nivell de negociat.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8887)
- DECRET 22/2023, de 7 de febrer, de modificació del Decret 47/2022, de 15 de març, de reestructuració del Departament de Justícia.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8851)
- DECRET 184/2022, de 10 d'octubre, de denominació i determinació de l'àmbit de competència dels departaments en què s'organitza el Govern i l'Administració de la Generalitat de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8769A)
- DECRET 47/2022, de 15 de març, de reestructuració del Departament de Justícia.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8628)
Informació addicional