Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Negociat de Registre de Documents

    Organigrama

Adreça
Carrer de Pau Claris, 81 (Casal Sant Jordi)
Població
08010  Barcelona
Telèfon
93 316 41 00
Fax
93 316 41 01

Funcions

a) Registrar l'entrada dels documents que es presenten a les dependències dels serveis centrals del Departament i la sortida dels documents que s'hi generen.
b) Gestionar la tramesa de les entrades que tenen com a destinació altres organismes.
c) Classificar la documentació rebuda i donar-ne trasllat als diferents òrgans destinataris del Departament.
d) Assignar els codis dels registres que han d'utilitzar les entrades i sortides telemàtiques en els tràmits electrònics.
e) Conèixer i mantenir la tipologia i el control estadístic de la documentació rebuda i enviada.
f) Donar suport a l'Àrea en la coordinació i normalització del sistema de funcionament de la resta de registres del Departament.
g) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.



data actualització (30/04/2014)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya