Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Secció de Secretaria a Lleida

    Organigrama

Responsable

Sra.   Emilia Reñé Fernández

Càrrec

cap de la SeccióSecció de Secretaria a Lleida

Adreça
Carrer del Camp de Mart, 35
Població
25004  Lleida
Telèfon
973 24 66 50
Fax
973 24 89 29 / 973 23 90 64

Funcions

Coordinar i supervisar l'organització i el funcionament administratiu i de recursos dels serveis territorials.
Controlar la gestió i l'administració del personal dels serveis territorials, i la gestió i el control de l'habilitació.
Instruir els expedients sancionadors que es tramiten als serveis territorials i gestionar i coordinar la tramitació dels recursos administratius del seu àmbit territorial i instruir-los si s'escau.
Tramitar les denúncies del seu àmbit territorial, i en qualsevol dels àmbit materials competencials del Departament.
Coordinar l'obtenció de dades estadístiques i la direcció de la realització d'enquestes, la ponderació i/o contrastació de les dades i el seu resum, en el seu àmbit territorial.
Coordinar el punt d'informació dels serveis territorials i gestionar la difusió de la informació al ciutadà als serveis territorials.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.



data actualització (03/07/2014)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya