Avinguda de Josep Tarradellas, 2-6 08029 Barcelona
Responsable
Sra. Pilar Gibert Gerez Perfil
Càrrec
subdirectora general de Gestió Econòmica, Contractació i Règim Interior
93 495 80 00
(Fax) 93 495 80 01
Sí
Funcions
- Impulsar i fer el seguiment dels objectius del Departament en matèria econòmica i controlar-ne l'execució.
- Impulsar i desenvolupar els instruments de planificació del Departament en matèria econòmica i pressupostària, sens perjudici de les funcions del Gabinet Tècnic.
- Coordinar la preparació i l'elaboració de les propostes d'avantprojecte de pressupost del Departament, i la tramitació de les seves modificacions.
- Supervisar i controlar la gestió econòmica i comptable, la gestió del patrimoni afecte als serveis administratius i la contractació administrativa.
- Supervisar la comptabilitat interna i l'habilitació del Departament i controlar les modificacions pressupostàries.
- Assessorar en matèria pressupostària i comptable totes les unitats directives del Departament.
- Estudiar les propostes i normes internes sobre la gestió econòmica.
- Coordinar la tramitació dels expedients de contractació i els que donin lloc a la signatura de convenis.
- Efectuar el seguiment i control de les subvencions i ajuts que atorga el Departament.
- Dirigir i supervisar l'aplicació dels criteris tècnics, urbanístics i mediambientals per a l'acompliment de les normatives i la seguretat en l'edificació, així com la gestió dels expedients de llicències i legalitzacions corresponents, en relació amb els edificis i seus del Departament.
- Coordinar i impulsar el conjunt d'actuacions que siguin necessàries per a la posada en marxa dels nous equipaments del Departament.
- Donar suport en la determinació del finançament de les inversions pròpies i alienes del Departament, així com coordinar i supervisar les actuacions d'altres ens en relació amb la gestió de les infraestructures pròpies.
- Dirigir, supervisar i controlar les activitats corresponents al règim intern i els serveis administratius del Departament.
- Coordinar i controlar l'Escola de Sobreestants d'Obres Públiques del Departament.
- Coordinar les actuacions del Departament en matèria d'assegurances.
- Impulsar la tramitació dels expedients per a la signatura de convenis, protocols i documents equivalents, així com mantenir el registre de convenis.
- Donar suport i assessorament a les entitats del sector públic institucional adscrit al Departament, en matèries de competència de la Subdirecció.
- Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa
- RESOLUCIÓ TER/286/2023, de 31 de gener, de delegació de competències de la persona titular de la Secretaria General del Departament de Territori en diversos òrgans del Departament.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8849)
- RESOLUCIÓ TER/285/2023, de 2 de febrer, de delegació de competències de la persona titular del Departament de Territori en diversos òrgans del Departament.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8849)
- DECRET 293/2022, de 2 de novembre, de reestructuració del Departament de Territori.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8785)
- DECRET 155/2022, de 30 d'agost, d'estructuració del Departament de la Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8743)
Informació addicional