Funcions
Gestionar els expedients relatius a les situacions administratives, permisos, llicències i altres incidències del personal de la Direcció General, així com supervisar i assessorar sobre el compliment de les condicions de treball.
Custodiar i mantenir els expedients personals i gestionar l'arxiu i el procés de digitalització documental.
Gestionar la tramitació dels pagaments d'hores extraordinàries, dietes, complements, compensacions i altres conceptes retributius o indemnitzacions.
Elaborar la nòmina resultant de les campanyes específiques.
Tramitar les propostes de modificació de la relació de llocs de treball, els concursos específics i el pla de formació.
Fer el seguiment de les partides del capítol I del pressupost de la Direcció General.
Preparar les propostes i estudis corresponents a la provisió de llocs de treball, nomenament de funcionaris i interins i a la contractació laboral.
Gestionar les borses de treball pròpies de la Direcció General.
Gestionar l'actualització i el manteniment de les dades personals i les titulacions i cursos en els expedients personals i en el programa informàtic corresponent.
Gestionar el registre, l'arxiu, el correu, la missatgeria i la centraleta de la Direcció General.
Fer els informes previs en matèria de comissions de servei, permutes i adscripcions provisionals.
Fer els informes previs en relació amb les sol·licituds de compatibilitat del personal d'administració i serveis, i tramitar els expedients de compatibilitat del personal del Cos d'Agents Rurals.
Gestionar i tramitar el reconeixement de triennis i serveis previs del personal funcionari del Cos d'Agents Rurals.
Fer els informes previs en relació amb els expedients relatius a vacances, llicències, permisos i reduccions, tinguin o no incidència en la nòmina.
Gestionar les sol·licituds de formació externa presentades pels Agents Rurals.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa