Funcions
Gestionar els expedients relatius a recursos humans, i als aspectes retributius dels personal adscrit a les diferents àrees i unitats centrals de la Subdirecció General Operativa i de la Subdirecció General de Suport Tècnic, Avaluació i Prevenció.
Fer el seguiment de l'execució dels contractes de subministraments, obres i serveis.
Gestionar el pressupost assignat al seu àmbit funcional i altra documentació econòmica i administrativa.
Controlar els consums de recursos materials del seu àmbit funcional.
Donar suport tecnicoadministratiu i jurídic en el seu àmbit funcional
Gestionar l'arxivament, custòdia i registre de la documentació pròpia de la seva secció.
Gestionar les actuacions relacionades amb el manteniment dels edificis i instal·lacions.
Gestionar la distribució dels subministraments i equipaments propis i gestionar el magatzem del seu àmbit funcional, si escau.
Portar a terme la gestió del parc mòbil adscrit al seu àmbit funcional.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani
Normativa