Funcions
Elaborar les propostes d'expedients de contractació de materials, equips, vehicles, obres i serveis de la Direcció General d'acord amb les prescripcions tècniques proposades per la Subdirecció General de Suport Tècnic, Avaluació i Prevenció.
Gestionar i supervisar l'execució dels contractes de serveis de la Direcció General.
Confeccionar la documentació administrativa dels processos d'adquisició de subministraments, obres o serveis.
Controlar i supervisar la recepció, distribució i reposició de material, fer el seguiment del seu consum i emetre els informes que es requereixin.
Gestionar el manteniment dels vehicles de la Direcció General i supervisar la gestió de la flota de vehicles d'arrendament.
Controlar la gestió dels manteniments de les instal·lacions i infraestructures necessàries per a la prestació dels serveis de prevenció i extinció d'incendis i salvaments i altres de la Direcció General.
Dur el control logístic dels magatzems de la Direcció General i la seva organització en la recepció, distribució i relacions amb els proveïdors.
Participar en les meses de contractació i comissió d'obres i subministraments del comitè de seguretat i salut dels bombers.
Proposar l'adquisició de nou material i la reposició de l'antic, planificant els processos d'adquisició i subministrament.
Controlar la gestió dels magatzems de la Direcció General.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que se li encomani.
Normativa