Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Ana Isabel Gómez i Denia
Càrrec
responsable de Seguretat Social
93 551 20 00
Sí
Funcions
Tramitar i/o fer el seguiment dels moviments corresponents a l'afiliació a la Seguretat Social (altes, baixes i variacions) del personal del Departament.
Tramitar els expedients d'incapacitat temporal, tant per contingències comunes com per contingències professionals, dels serveis centrals, així com les maternitats, adopcions i acolliments del personal del Departament.
Confeccionar els butlletins de cotització a la Seguretat Social del Departament i fer el control i seguiment dels documents comptables corresponents.
Elaborar les certificacions de bases de cotització necessàries per a la sol·licitud de prestacions a la Seguretat Social per part del personal del Departament.
Tramitar els expedients de requeriments de la Tresoreria General de la Seguretat Social, de l'Institut Nacional de la Seguretat Social, de les Mútues d'Accidents de Treball i de la Inspecció de Treball, així com qualsevol altre tipus de reclamació econòmica per sentència, així com elaborar els documents comptables que s'hi relacionen.
Controlar i tramitar els expedients de jubilació del personal del Departament.
Controlar que les incidències referents a la Seguretat Social de tot el personal del Departament siguin correctament informades a la base de dades del GIP.
Normativa