Carrer del Foc, 57 08038 Barcelona
Funcions
a) Gestionar la tramitació dels informes d'estrangeria que siguin competència de la Generalitat de Catalunya en el marc del Reial decret 557/2011, de 20 d'abril, pel qual s'aprova el Reglament de la Llei orgànica 4/2000, d'11 de gener, sobre drets i llibertats dels estrangers a Espanya i la seva integració social.
b) Tramitar els expedients de devolució de taxa per l'emissió d'informes d'estrangeria.
c) Revisar i elaborar propostes d'actualització dels criteris generals per a l'elaboració dels informes d'estrangeria que siguin competència de la Generalitat de Catalunya.
d) Tramitar les reclamacions que s'interposin davant del Departament en matèria d'informes d'estrangeria.
e) Mantenir les relacions externes amb els ens locals que elaboren les propostes d'informes i amb altres institucions o entitats implicades en els expedients d'informes d'estrangeria i d'integració per a l'adquisició de la nacionalitat espanyola per residència.
f) Comunicar a les oficines d'estrangeria de l'Administració de l'Estat els informes emesos i les incidències relacionades amb aquests expedients.
g) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.
Normativa