Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sra. Marta Muñoz i Gómez
Càrrec
responsable d'Habilitacions Personal de Control d'Accés i Centres de Formació
93 551 20 00
Sí
Funcions
Dur a terme el control i el seguiment de la tramitació administrativa per a l'habilitació dels centres de formació del personal de control d'accés i actualitzar la informació que consta a la pàgina web del Departament d'Interior relativa a centres de formació habilitats, així com donar informació i assessorament sobre l'habilitació de centres de formació de personal de control d'accés a qui ho sol·liciti, d'acord amb les instruccions rebudes.
Gestionar la bústia de personal de control d'accés per controlar que els cursos de formació impartits pels centres de formació es realitzen d'acord amb la normativa.
Dur a terme el control i el seguiment de les tramitacions administratives sobre les habilitacions de personal de control d'accés, gestionar el programa informàtic de personal de control d'accés (PCA) i donar suport administratiu respecte del seu funcionament als serveis territorials del Departament, a més d'informar-los dels criteris fixats per la Subdirecció General d'Espectacles Públics i Activitats Recreatives en relació amb aquesta matèria o qualsevol modificació que es produeixi.
Participar en la implantació de la tramitació electrònica en els tràmits administratius d'habilitació de personal de control d'accés.
Controlar i supervisar l'arxivament dels expedients físics de les habilitacions de personal de control d'accés.
Actuar com a secretari/ària en els expedients de revocacions de les habilitacions dels carnets de controlador d'accés.
Atendre dubtes i consultes dels centres de formació i del personal de control d'accés de forma presencial, telefònica o per correu electrònic.
Col·laborar i participar, amb la Secció d'Autoritzacions, en la preparació de les convocatòries del procés selectiu per obtenir l'habilitació com a personal de control d'accés.
Donar suport administratiu en la gestió i tramitació dels recursos administratius que són competència del Servei de Control d'Espectacles Públics i Activitats Recreatives, preparar la documentació necessària respecte dels recursos contenciosos administratius en la matèria i participar en l'impuls de la tramitació electrònica, amb les eines corporatives de la Generalitat, dels expedients de recursos d'alçada de procediments sancionadors i d'autoritzacions de tot Catalunya.
Qualsevol altra funció que li encomanin de naturalesa anàloga.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa