Carrer de la Portaferrissa, 1 (Palau Moja) 08002 Barcelona
93 316 27 00
Sí
Funcions
- Coordinar l'elaboració de propostes normatives i polítiques públiques sobre arxius i gestió documental i proporcionar l'assessorament tècnic en aquesta matèria al sector.
- Coordinar l'elaboració i execució del pressupost, l'impuls de les tecnologies de la informació i les propostes de convenis en el seu àmbit.
- Impulsar les mesures d'inspecció del sector.
- Coordinar, gestionar i, si escau, aplicar les accions acordades pels òrgans col·legiats del Sistema d'Arxius de Catalunya, comissions específiques o grups tècnics de treball.
- Coordinar les funcions i activitats de la Subdirecció General amb les dels serveis territorials del Departament per a l'exercici, en el seu àmbit territorial, de les competències que li són pròpies.
- Proposar l'establiment de mesures de protecció, foment i difusió del patrimoni documental, els arxius i la gestió de documents i coordinar-ne la implementació.
- Coordinar la participació de la Direcció General en organismes internacionals de l'àmbit de l'arxivística i la gestió documental.
Normativa
Informació addicional