Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sr. Jorge Alberto Díaz i Álvarez
Càrrec
responsable d'anàlisi i seguiment de la contractació pública
93 551 20 00
Sí
Funcions
Elaborar el mapa de processos de contractació pública del Departament.
Proposar i impulsar millores en els circuits de preparació, licitació i control de l'execució dels contractes públics del Departament.
Impulsar l'elaboració de la planificació anual i estratègica de la contractació pública del Departament, avaluar-la i fer-ne el seguiment, així com proposar mesures correctores i d'impuls per al compliment dels objectius establerts en la planificació anual contractual.
Coordinar la participació dels agents implicats en la contractació (unitats directives promotores, Subdirecció General de Gestió Econòmica i Contractació de la Direcció de Serveis i Assessoria Jurídica) en l'elaboració de les propostes dels plecs contractuals de les licitacions, i fer un seguiment del compliment de terminis per portar-ho a terme.
Impulsar l'ús eficient dels recursos humans i materials de les unitats promotores i de la Direcció de Serveis en l'àmbit de la contractació pública.
Elaborar informes mensuals de seguiment de l'estat d'execució de la planificació anual de contractació del Departament, així com del seguiment de la previsió dels calendaris d'adjudicació de les licitacions.
Implementar les directrius del Departament en matèria de contractació a totes les unitats directives promotores de la contractació, com també a les unitats implicades de la Direcció de Serveis.
Donar suport a les actuacions de control que efectua la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Contractació i fer un seguiment de les mesures de millora en l'àmbit de la gestió contractual que promogui la Subdirecció General de Gestió Econòmica i Contractació.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa