Carrer del Foc, 57 edifici A 08038 Barcelona
Responsable
Sr. Claudi Auber Vallmitjana Perfil
Càrrec
subdirector general d'Organització i Administració Digital
Funcions
a) Elaborar, fer el seguiment i avaluar els plans d'actuació departamentals en matèria d'organització i administració digital, així com coordinar i fer-ne el seguiment al seu sector públic.
b) Elaborar propostes de creació, modificació i optimització de les estructures orgàniques del Departament i, si escau, del seu sector públic institucional.
c) Coordinar els projectes de racionalització, simplificació i implementació de serveis digitals, processos, circuits administratius i tècniques de gestió, d'acord amb el model corporatiu d'Administració digital i en coordinació amb les unitats transversals competents.
d) Implementar projectes d'Administració digital al Departament, en coordinació amb l'Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, i donar suport tècnic en aquest àmbit al seu sector públic, d'acord amb els criteris corporatius.
e) Impulsar i gestionar projectes d'implantació de sistemes de millora i gestió de la qualitat dels serveis i vetllar pel seu manteniment.
f) Impulsar i facilitar la implementació de les polítiques corporatives de foment de la innovació en l'àmbit del disseny dels serveis i de l'Administració digital en coordinació amb l'òrgan transversal competent en la matèria.
g) Proposar la realització d'activitats formatives, d'informació, de divulgació en matèria d'organització i per a la capacitació digital, i col·laborar en el seu desenvolupament.
h) Impulsar i coordinar les mesures organitzatives necessàries per adequar el Departament i el seu sector públic institucional a la normativa vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal i de seguretat de la informació.
i) Desplegar el model corporatiu de govern de les dades, en coordinació amb el Gabinet Tècnic.
j) Implementar i mantenir el sistema de gestió documental i l'arxiu del Departament, així com dur a terme totes les funcions que la normativa vigent assigna als arxius centrals administratius.
k) Supervisar i coordinar el funcionament dels registres d'entrada i sortida de documents i el sistema d'informació i atenció a la ciutadania en relació amb els serveis i tràmits del Departament.
l) Impulsar i promoure eines de comunicació interna i de gestió del coneixement, i gestionar la intranet del Departament.
m) Supervisar les actuacions de difusió i informació interna i externa del Departament pels mitjans, telemàtics o presencials, disponibles.
n) Donar assistència tècnica i assessorament en matèria de protecció de dades.
o) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.
Normativa
- RESOLUCIÓ IFE/2514/2023, de 5 de juliol, per la qual es resol la convocatòria per a la provisió, pel sistema de lliure designació, de diversos llocs de comandament del Departament d'Igualtat i Feminismes (convocatòria de provisió núm. IFE/004/23).. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8956)
- DECRET 134/2022, de 19 de juliol, de reestructuració del Departament d'Igualtat i Feminismes.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 8714)
Informació addicional