Carrer del Foc, 57 edifici A 08038 Barcelona
Funcions
Són funcions del Consell Rector de l'ACTIC:
a) Definir les polítiques, directrius i línies d'actuació relatives al desenvolupament, manteniment, millora i actualització de l'ACTIC.
b) Analitzar i avaluar els resultats de l'ACTIC.
c) Establir les directrius de funcionament de l'Oficina Gestora de l'ACTIC i fer-ne el seguiment.
d) Establir els objectius anuals de l'ACTIC, estudiar i fer propostes relatives als recursos humans i materials necessaris per al seu desenvolupament correcte.
El Consell Rector es reuneix, com a mínim, un cop a l'any, i sempre que alguna de les persones membres ho consideri necessari i ho comuniqui a la presidència amb temps suficient per convocar la reunió.
Les decisions del Consell Rector s'adopten per majoria de les persones assistents. No obstant això, en cas d'empat es decideix pel vot de qualitat de la presidència.
El Consell Rector de l'ACTIC, per majoria de les persones membres, pot acordar la creació de comissions de treball amb la finalitat que li donin el suport necessari per desenvolupar les funcions definides en l'apartat segon d'aquest precepte.
Normativa
Composició
El Consell Rector de l'ACTIC és un òrgan col·legiat de composició interdepartamental encarregat de l'examen i la definició de les línies d'actuació que afecten l'ACTIC, que s'adscriu al departament competent en matèria de societat de la informació, i que està integrat per:
a) La persona titular del departament competent en matèria de societat de la informació.
b) El/la secretari/ària competent en matèria de societat de la informació.
c) El/la secretari/ària competent en matèria de funció pública i modernització de l'Administració.
d) El/la secretari/ària general competent en matèria de treball.
e) El/la secretari/ària competent en matèria de polítiques educatives.
f) El/la director/a general competent en matèria de societat de la informació.
g) Tres vocals amb rang de directors/ores generals que actuen en representació dels departaments competents en matèria d'administracions públiques, educació i treball.
Per assolir la paritat de gènere, en el nomenament d'aquestes vocalies es tendirà a assolir la presència equilibrada de dones i homes.
El Consell Rector està presidit per la persona titular del departament competent en matèria de societat de la informació.
El/la president/a del Consell Rector nomenarà un/a secretari/ària, que haurà de ser funcionari/ària i assistirà a les reunions amb veu i sense vot.
La persona titular del departament competent en matèria de societat de la informació i els/les secretaris/àries que formen part del Consell Rector poden delegar l'assistència a les reunions en alts càrrecs dels departaments respectius, i han de vetllar perquè en aquest cas es respecti la paritat de gènere en la seva composició.