Carrer del Bruc, 90-92 baixos - Oficina d'Atenció Ciutadana i Registre 08009 Barcelona
93 467 87 33
(Fax) 93 467 24 13
No informat
Funcions
a) Fixar l'orientació general i directrius del Consorci, i aprovar els plans generals d'actuació i els programes que s'acordin dins el marc establert en el Pla d'Actuació Social aprovat pel Govern de la Generalitat.
b) Dictar les normes de funcionament del Consorci, en el que no està previst en els aquests Estatuts i en la normativa supletòria de règim jurídic, i aprovar, si s'escau, el reglament de funcionament del Consorci.
c) Aprovar els actes de disposició sobre béns i fons propis i els contractes patrimonials relatius als mateixos, sens perjudici de l'establert a l'article 14.2.
d) Aprovar els convenis i acords del Consorci amb entitats o institucions públiques i privades, estatals, comunitàries i internacionals.
e) Aprovar la participació en actuacions d'interès pel Consorci o en entitats estatals o estrangeres l'objecte de les quals estigui relacionat amb les fins del Consorci i determinar el seu import fixant la seva forma i condicions.
f) Aprovar, a proposta la persona titular de la Gerència, la formalització, gestió i administració de fons, subvencions, emprèstits, crèdits, avals o altres garanties o qualssevol instruments financers al servei de les seves finalitats, així com aprovar tota classe d'operacions financeres.
g) Aprovar el pressupost anual i els comptes anuals formats per: el balanç, el compte de pèrdues i guanys i la memòria, així com l'informe de gestió anual del Consorci i l'aplicació de resultats.
h) Aprovar l'inventari de béns i drets, tant propis com adscrits.
i) Aprovar els criteris generals d'actuació en matèria de personal, l'estructura orgànica de la gerència i la relació de llocs de treball del Consorci d'acord amb els principis establerts en la normativa laboral i pressupostària vigent, i les propostes de retribucions que li sotmetin la persona titular de la Gerència.
j) Nomenar i separar, a proposta de la Presidència, i de conformitat amb la Vicepresidència, a la persona titular de la Gerència.
k) Acordar, a proposta de la Gerència, l'exercici de les accions i recursos que corresponguin al Consorci en defensa dels seus interessos.
l) Acordar la delegació de les competències de la titularitat del Consorci així com els encàrrecs de gestió quan una i altra s'acordin.
m) Aprovar les propostes de modificació d'aquests Estatuts, que s'hauran de tramitar d'acord amb la legislació aplicable, d'acord amb el quòrum que s'estableix en els presents Estatuts.
n) Resoldre els recursos d'alçada interposats davant actes de la persona titular de la Gerència així com les reclamacions de responsabilitat patrimonial i les reclamacions prèvies a les vies civil i laboral presentades davant el Consorci.
o) Nomenar i separar el Secretari del Consorci, a proposta de la Presidència.
p) Les altres que s'atribueixin en aquests Estatuts i en qualsevol altra normativa legal en vigor al Consorci i que no n'estiguin atribuïdes a un òrgan concret.
Composició
El Consell de Govern es compon dels següents membres, nomenats i separats lliurement per les administracions consorciades:
a) La persona titular de la Presidència.
b) La persona titular de la Vicepresidència.
c) Cinc membres en representació de la Generalitat de Catalunya.
d) Tres membres en representació de l'Ajuntament de Barcelona.