Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte Administratiu

    Organigrama

Responsable

Sr.   Gerard Yus Guijarro

Càrrec

cap de l'Oficina d'Atenció Ciutadana del Districte Administratiu

Adreça
Carrer del Foc, 57
Població
08038  Barcelona
Telèfon
93 857 40 00
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Horari de registre i d'atenció


de l'1 de setembre al 30 de juny: de dilluns a divendres, de 9 a 17 h.
de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.

Dies amb horari especial (si coincideixen en dissabte o festiu, l'oficina romandrà tancada)
el 5 de gener, de 9 a 14 h.
el 23 d'abril, de 9 a 14 h.
el 24 de desembre, de 9 a 14 h.
el 31 de desembre, de 9 a 14 h.

Observacions


Aquesta oficina atén exclusivament amb cita prèvia. Podeu demanar la cita prèvia pels canals següents:

    Funcions

    a) Dirigir la prestació del servei d’atenció presencial a l’Oficina d’Atenció Ciutadana i coordinar la informació que s’ofereix, mitjançant els canals establerts, sobre els serveis i productes que presta l'Administració de la Generalitat, d'acord amb la resta d'òrgans competents en la matèria i el model corporatiu d'atenció presencial.

    b) Establir criteris homogenis d'atenció presencial per a tots els serveis i tràmits de què informi l’Oficina, independentment de quin sigui l’òrgan, departament o administració competent.

    c) Analitzar la demanda d’informació d’altres administracions públiques i establir criteris per determinar com ha d’informar l’Oficina, així com el procés i les fonts per obtenir i actualitzar la informació.

    d) Coordinar i supervisar el funcionament del registre electrònic.

    e) Garantir la prestació correcta del servei a l’Oficina, i supervisar els torns de treball del personal i la distribució de les càrregues de treball per garantir la cobertura de l’horari d’atenció a la ciutadania.

    f) Supervisar el disseny i l’execució del Pla de formació i reciclatge del personal de l’Oficina.

    g) Resoldre els conflictes i les situacions adverses que es puguin presentar entre la ciutadania i les persones que presten el servei d’atenció ciutadana.

    h) Col·laborar en la difusió de campanyes de la Generalitat sobre polítiques transversals, com ara les d’igualtat de gènere, LGTBI, accessibilitat, etc.


    data actualització (19/02/2021)
    Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya