Carrer del Foc, 57 08038 Barcelona
Responsable
Sr. Alfred Garcia i Puig Perfil
Càrrec
Cap del Servei a les Persones i Organització Documental
93 857 40 00
Sí
Funcions
a) Gestionar i administrar el personal assignat a la Gerència, en coordinació amb els òrgans competents del departament d'adscripció de la Gerència.
b) Coordinar el pla d'acollida de tot el personal que s'ubiqui al Districte Administratiu i el personal extern vinculat al Districte Administratiu, i fer-ne el seguiment.
c) Donar suport als moviments interns i a l'actualització dels directoris de personal.
d) Dissenyar el model de treball per organitzar i gestionar l'arxiu.
e) Impulsar l'Administració sense papers, l'arxiu electrònic i la gestió eficient de l'espai físic i virtual, en coordinació amb els departaments.
f) Coordinar amb els responsables departamentals els procediments d'organització documental i l'arxiu de la documentació administrativa, física i electrònica.
g) Coordinar el grup de treball de formació amb els responsables de formació dels departaments per unificar criteris de coneixement transversal i detectar necessitats compartides.
h) Elaborar la proposta del pla de formació transversal en coordinació amb els responsables de formació dels departaments, fer-ne el seguiment i coordinar la programació de cursos formatius assignada, sense perjudici de les competències que altres òrgans tinguin atribuïdes.
i) Totes les de naturalesa anàloga que li encarreguin o que li atribueixi la normativa vigent.
Normativa
Informació addicional