Carrer de la Diputació, 355 08009 Barcelona
Responsable
Sr. Josep Pere Urraca i Tarragó
Càrrec
responsable de Coordinació d'Actuacions i Procediments de Tramitació Electrònica
93 551 20 00
Sí
Funcions
Proposar criteris d'actuació i pautes de treball homogènies i conjuntes entre el personal tècnic jurista de la unitat, les unitats directives implicades i el Gabinet Jurídic, en la tramitació dels procediments administratius que recauen a l'Àrea de Recursos de l'Assessoria Jurídica, i d'acord amb els indicacions del seu superior jeràrquic, i fer-ne la coordinació i el seguiment.
Dur a terme la coordinació jurídica i processal dels procediments de l'Àrea de Recursos (recursos d'alçada, reposició, revisió, responsabilitat patrimonial, sancionador, procediments de l'àmbit laboral, de la jurisdicció civil, de l'àmbit penal en què no es requereix representació de lletrat, contenciós administratiu).
Supervisar i coordinar el compliment dels requeriments en matèria d'Administració electrònica i proposar processos i circuits per integrar els tràmits de l'Assessoria Jurídica dins dels portals de tramitació electrònica de l'Administració de la Generalitat, en coordinació amb el Gabinet Tècnic del Departament.
Coordinar i organitzar la digitalització de l'arxiu de l'Assessoria Jurídica i vetllar per la transformació de l'arxiu actual en un arxiu digital, atenent els criteris de la gestió documental a l'Administració de la Generalitat i en coordinació amb la Secció de Gestió Documental i Arxiu de la Direcció de Serveis.
Proposar i coordinar la introducció de noves millores en les diferents aplicacions informàtiques de l'Assessoria Jurídica relatives a bases de dades de procediments laborals, administratius i contenciosos, d'informes i de citacions.
Extreure i analitzar dades sobre els procediments que es gestionen a l'Àrea de Recursos per fer un seguiment sobre terminis, actuacions a dur a terme, volums de gestió, tendències, etc., d'acord amb les indicacions del seu superior jeràrquic.
Donar suport tècnic al cap de l'Assessoria Jurídica en la gestió del personal adscrit a la unitat, relatiu a permisos, vacances, control horari, dietes, llicències, incapacitats temporals, etc.
Efectuar tots els tràmits per incorporar personal temporal a l'Assessoria Jurídica, d'acord amb les indicacions del seu superior jeràrquic.
Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga.
A més, les pròpies del cos o l'escala a què ha de pertànyer la persona funcionària que l'ocupi (article 66 del Decret legislatiu 1/1997).
Normativa