Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Sub-direcció General de Suport a la Gestió

    Organigrama

Responsable

Sra.   Carmen Amaya i Martín

Adreça
Carrer de Salvador Espriu, 45-51
Població
08908  L'Hospitalet de Llobregat
Telèfon
93 557 43 00

Funcions

a) Planificar i coordinar el seguiment del desenvolupament de les actuacions corresponents del Pla de Govern i del Pla departamental de la Secretaria.

b) Coordinar el seguiment dels indicadors de l'execució del Pla de Govern relacionats amb la Secretaria en col·laboració amb el Gabinet Tècnic del Departament.

c) Coordinar el seguiment dels compromisos relacionats amb els plans industrials derivats de les licitacions públiques de la Secretaria.

d) Coordinar el seguiment dels projectes i processos de la Secretaria.

e) Coordinar, supervisar i controlar l'execució del pressupost de la Secretaria, en coordinació amb la Direcció de Serveis.

f) Preparar l'avantprojecte del pressupost anual de la Secretaria.

g) Coordinar els sistemes de gestió electrònica dels expedients de la Secretaria, en coordinació amb el Gabinet Tècnic.

h) Coordinar i controlar l'actualització dels continguts de la Secretaria a la intranet i al web del Departament, en coordinació amb el Gabinet Tècnic.

i) Coordinar i supervisar els procediments de gestió dels recursos humans de la Secretaria, en coordinació amb la Direcció de Serveis.

j) Planificar i coordinar les actuacions en matèria de prevenció de riscos laborals a la Secretaria, en coordinació amb la Direcció de Serveis.

k) Qualsevol altra funció de naturalesa anàloga que li sigui encomanada.

 



data actualització (16/10/2019)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya