– Coordinar les relacions de governança de les TIC entre els departament i entitats i el CTTI.
– Proposar i aprovar modificacions no significatives del model de relació que s’aprova per tal de fer-lo més eficient i eficaç.
– Aprovar el procés de regularització dels serveis recurrents un cop es realitzi el tancament de l’exercici.
– Proposar nous criteris d’imputació de la despesa per a noves solucions, així com revisar i aprovar modificacions del model d’imputació actual.
– Aprovar el contingut de la informació sobre el servei i la qualitat i la informació econòmica que el CTTI ha de traslladar a tots els departaments i entitats als quals presta serveis.
– Establir polítiques comunes d’ús de les solucions TIC, així com avaluar i decidir quins són els serveis tecnològics que es consideren TIC amb l’objectiu que siguin gestionats de forma centralitzada pel CTTI.
– Acordar, prioritzar, impulsar i fer seguiment dels projectes transversals i/o de transformació que, a proposta del CTTI o de l’Administració de la Generalitat i el seu sector públic, siguin necessaris per a produir una millora transversal en els serveis i una eficiència econòmica. Alhora acordar el criteri de finançament d’aquests projectes.
– Resoldre conflictes entre el CTTI i els departaments i entitats sol·licitants de solucions TIC.
Formen part d’aquesta Comissió: