Funcions
Fer el seguiment del funcionament del servei.
Dur a terme l'anàlisi i la selecció de les propostes de millora proposades per la persona titular de la direcció de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT i/o els membres de la mateixa Comissió.
Elaborar les propostes relatives als preus o altres elements del model econòmic de gestió, canvis en els procediments i millores dels serveis tecnològics.
Tractar les propostes i resoldre els conflictes que es plantegin.
Elevar a la valoració i aprovació de la Comissió de Seguiment de la xarxa RESCAT a Catalunya allò que aquest òrgan consideri de prou rellevància.
Normativa
Composició
La Comissió de Seguiment de la xarxa RESCAT a Barcelona està integrada per la persona titular de la direcció de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT, que n'exerceix la presidència, i per les persones vocals següents:
Quatre persones designades pel Departament d'Interior.
Quatre persones designades per l'Ajuntament de Barcelona.
Una persona designada pel Departament de Polítiques Digitals i Administracions Públiques, com a departament competent en tecnologies de la informació i comunicació.
Una persona en representació del Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgències 112 Catalunya.
A més, l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT designarà una persona per exercir les funcions de secretari/ària de la Comissió de Seguiment de la xarxa RESCAT a Barcelona. La persona designada haurà de formar part del personal de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT i es considerarà membre d'aquest òrgan, amb veu però sense vot.