Funcions
Fer el seguiment del funcionament del servei.
Dur a terme l'anàlisi i la selecció de les propostes de millora fetes per la persona titular de la direcció de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT i/o els membres de la mateixa Comissió.
Elaborar les propostes relatives als preus o altres elements del model econòmic de gestió, canvis en els procediments i millores dels serveis tecnològics.
Tractar les propostes i resoldre els conflictes que es plantegin.
Elevar a la valoració i aprovació del Consell Rector allò que aquest òrgan consideri de prou rellevància.
Normativa
Composició
La Comissió de Seguiment de la xarxa RESCAT a Catalunya està integrada per la persona titular de la direcció de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT, que n'exerceix la presidència, i per les persones vocals següents:
El/la cap de l'Àrea de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions del Departament d'Interior.
El/la responsable de la unitat de xarxa de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT.
El/la responsable d'Innovació i Gestió de Flotes de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT.
El/la responsable de coordinació tecnològica de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT.
El/la subdirector/a general de Coordinació de la Policia de Catalunya del Departament d'Interior.
Una persona en representació de la Policia de la Generalitat – Mossos d'Esquadra.
Una persona en representació del cos de Bombers de la Generalitat de Catalunya.
Una persona en representació de la Direcció General de Protecció Civil del Departament d'Interior.
Una persona en representació del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEMSA).
Una persona en representació del cos d'Agents Rurals de la Generalitat de Catalunya.
Dues persones designades pel departament competent en matèria de telecomunicacions i tecnologies de la informació i ciberseguretat.
Una persona designada pel Departament de Territori i Sostenibilitat, competent en matèria d'infraestructures i mobilitat.
Una persona en representació del Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgències 112 Catalunya.
Una persona designada per l'Ajuntament de Barcelona.
Dues persones en representació de l'Administració local, una designada per la Federació de Municipis de Catalunya i l'altra per l'Associació Catalana de Municipis i Comarques.
Una persona designada pel Departament de la Presidència, com a departament competent en matèria d'administració local.
A més, l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT designarà una persona per exercir les funcions de secretari/ària de la Comissió de Seguiment. La persona designada haurà de formar part del personal de l'Oficina de Coordinació de la Xarxa RESCAT i es considerarà membre d'aquest òrgan, amb veu però sense vot.