Funcions
a) Elaborar el pla de màrqueting amb el sector privat, com a instrument per donar resposta a les línies estratègiques pautades des de la Direcció del CIRE.
b) Gestionar l'equip humà adscrit a la Direcció de Desenvolupament, planificar i coordinar les accions que s'han d'executar, i distribuir les tasques amb l'objectiu d'assolir una major eficàcia i eficiència.
c) Impulsar estratègies per a l'increment de les relacions amb el teixit empresarial del sector privat, mitjançant la localització de noves empreses col·laboradores, a través d'acords i mecanismes de coordinació amb institucions i entitats empresarials i altres vies de captació.
d) Promoure polítiques de fidelització i seguiment dels clients consolidats, entenent que són l'autèntica força productiva del CIRE, i gestionar l'atenció i resolució d'incidències en coordinació amb la resta de direccions.
e) Negociar, en coordinació amb les direccions d'Ocupació i Econòmica i Financera, els preus i condicions dels serveis i productes gestionats i resoldre incidències mitjançant una atenció personalitzada als clients.
f) Estudiar la viabilitat de nous projectes, posant especial èmfasi en aquells que aportin un major valor afegit, a fi que esdevinguin una eina d'utilitat per a la reinserció dels interns en el món real.
g) Elaborar indicadors de les accions comercials de la Direcció de Desenvolupament i els resultats assolits.
h) Assistir a fires, congressos i altres esdeveniments, per donar a conèixer la marca CIRE.
i) Participar en les comissions de selecció referides a la seva direcció.