Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Oficina d'Atenció Ciutadana a les Terres de l'Ebre

    Organigrama

Adreça
Plaça de Gerard Vergés, 1 (c. de Montcada cantonada c. de Benasquer)
Població
43500  Tortosa
Telèfon
977 44 12 34
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible
Horari de registre i d'atenció


de l'1 de setembre al 30 de juny: de dilluns a divendres, de 9 a 17 h.
de l'1 de juliol al 31 d'agost: de dilluns a divendres, de 9 a 15 h.

Dies amb horari especial
5 de gener: de 9 a 14 h.
23 d'abril: de 9 a 14 h.
24 de desembre: de 9 a 14 h.
31 de desembre: de 9 a 14 h.

Dissabtes - A partir de l'1 de març, romandrà tancat tots els dissabtes -
del 4 de gener al 29 de febrer: dissabte, de 9 a 14 h.

Funcions

Informar a la ciutadania i les entitats sobre els serveis i l'organització de la Generalitat de Catalunya.

Informar sobre les característiques i fases dels diferents procediments que afecten l'Administració de la Generalitat.

Actuar com a unitat de presentació de documents i registre de l'Administració de la Generalitat de Catalunya.

Ajudar en la formalització d'impresos administratius i en la redacció formal de sol·licituds, peticions i suggeriments dirigits a l'Administració.

Canalitzar i derivar, cap als serveis competents de l'Administració de la Generalitat o altres administracions públiques, les peticions, els suggeriments i les sol·licituds presentades.

Realitzar aquelles funcions que li siguin encomanades pel director general d'Atenció Ciutadana del Departament de la Presidència.

Aquesta oficina orgànicament depèn de la Delegació Territorial del Govern de la Generalitat de les Terres de l'Ebre i funcionalment de la Direcció General d'Atenció Ciutadana.
 


data actualització (21/02/2020)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya