Funcions
Les funcions del Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al Territori són les següents:
1. Fixar els objectius, fer-ne el seguiment i efectuar l'avaluació de les actuacions necessàries que garanteixin l'adequada posada en funcionament dels edificis corporatius de l'Administració de la Generalitat al territori.
2. Garantir la coordinació amb les secretaries generals dels departaments de la Generalitat implicats en els nous equipaments.
3. Aprovar les propostes de models funcionals i organitzatius de cada edifici corporatiu, i impulsar les modificacions de la normativa estructural, així com les actuacions de reassignació d'efectius que se'n derivin, sens perjudici de les competències dels diferents departaments implicats. Aquests acords seran elevats, quan escaigui, al Consell Tècnic o al Consell per a l'Impuls i l'Ordenació de la Reforma de l'Administració.
4. Aprovar les millores organitzatives i funcionals que afecten l'Administració de la Generalitat de Catalunya al territori allà on existeixin edificis corporatius, així com les millores dels serveis que presten els òrgans i organismes en el territori afectat. Aquests acords seran elevats, quan escaigui, al Consell Tècnic o al Consell per a l'Impuls i l'Ordenació de la Reforma de l'Administració.
5. Vetllar perquè els òrgans competents adoptin les disposicions i els actes administratius adequats per a la correcta execució de les actuacions acordades.
Normativa
- ACORD GOV/35/2017, de 28 de març, pel qual es modifica l'adscripció i la composició del Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al Territori, creat per l'Acord GOV/113/2015, de 21 de juliol.. Open in a new window. (DOGC núm. 7340)
- ACORD GOV/113/2015, de 21 de juliol, pel qual es crea el Comitè de Coordinació de l'Administració de la Generalitat al Territori.. Open in a new window. (DOGC núm. 6919)
Composició
El Comitè està integrat pels membres següents:
- El secretari o secretària general del Departament al qual s'adscriuen les delegacions territorials del Govern, que n'exerceix la presidència.
- El secretari o secretària d'Administració i Funció Pública.
- Els delegats i delegades territorials del Govern amb seus o projectes de seus corporatives.
- El director o directora de Serveis del Departament de la Presidència.
- El director o directora de Serveis del Departament al qual s'adscriuen les delegacions territorials del Govern.
- El director o directora general de Pressupostos.
- El director o directora general del Patrimoni de la Generalitat de Catalunya.
- El gerent o la gerent de Serveis Comuns de la Delegació Territorial del Govern a Girona.
- Els secretaris de les delegacions territorials del Govern amb seus o projectes de seus corporatives.
- Les persones que es designin a l'efecte de coordinar els projectes de noves seus corporatives de la Generalitat al territori.
La designació esmentada de les persones que han de coordinar els projectes de noves seus corporatives no pot comportar la creació o ocupació de cap lloc de treball específic a tals efectes.
En cas d'absència, vacant, malaltia o qualsevol altra causa justificada, els membres del Comitè amb rang d'alt càrrec, inclòs el president o presidenta, poden ser substituïts per una persona amb el rang d'alt càrrec del mateix departament. El gerent o la gerent de Serveis Comuns pot ser substituït per un dels directors dels serveis territorials a Girona.