Carrer de la Portaferrissa, 1 (Palau Moja) 08002 Barcelona
Sí
Funcions
a) Preparar conjuntament els programes i pressupostos destinats a les cinc àrees culturals (arxius, biblioteques, museus, patrimoni arquitectònic i difusió cultural) que afecten l'Església.
b) Emetre dictàmens tècnics a les peticions d'ajut econòmic o tècnic dirigides al Departament de Cultura de la Generalitat per part d'entitats eclesiàstiques.
c) Emetre dictàmens tècnics referents a l'adjudicació de les peticions esmentades.
d) Establir prioritats tant de les ajudes econòmiques o tècniques com dels programes culturals que afectin l'Església.
e) Establir els mòduls de catalogació i d'inventari d'arxius, biblioteques, museus i del patrimoni artístic, moble i immoble de l'Església.
Normativa
- RESOLUCIÓ de 4 d'octubre de 2000, per la qual es dóna publicitat a la modificació del Reglament de funcionament de la Comissió de Coordinació Generalitat-Església a Catalunya per al Patrimoni Cultural.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 3249)
- RESOLUCIÓ de 18 de febrer de 1992, per la qual es dóna publicitat al Reglament de funcionament de la Comissió de Coordinació Generalitat-Església a Catalunya per al Patrimoni Cultural.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 1568)
Composició
Presidència: conseller de Cultura i bisbe delegat de la Conferència Episcopal Tarraconense per al Patrimoni Cultural.
Membres:
· Director general d'Arxius, Biblioteques, Museus i Patrimoni
· Subdelegat de la Conferència Episcopal Tarraconense per al Patrimoni Cultural
· Cinc vocals designats pel Departament de Cultura
· Cinc vocals designats per la Conferència Episcopal Tarraconense
La Comissió està integrada per cinc subcomissions: arxius, biblioteques, museus i béns culturals mobles, patrimoni arquitectònic monumental i difusió cultural.
Secretaria: actuaran conjuntament dos membres designats un per cada part.