Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Secretaria Administrativa a Lleida

    Organigrama

Responsable

Sr.   Jordi Budó Salellas

Càrrec

Cap del servei (e.f.)

Adreça
Avinguda del Segre, 7 (Edifici Terraferma) - Àmbit Empresa
Població
25007  Lleida

Funcions

a) Supervisar l'organització i el funcionament administratiu de les unitats dels serveis territorials.

b) Fer el seguiment i el control de la gestió pressupostària i de la gestió econòmica dels serveis territorials.

c) Supervisar les qüestions relatives al personal adscrit als serveis territorials.

d) Coordinar les propostes de necessitats informàtiques i aplicar un sistema d'indicadors de gestió, i elaborar estadístiques relatives a competències dels serveis territorials, fent-ne el control i el seguiment

e) Coordinar el manteniment del fons documental, bibliogràfic i audiovisual dels serveis territorials, i presentar propostes de noves necessitats.

f) Gestionar les accions adreçades a la informació i a l'atenció a la ciutadania.

g) Atendre la ciutadania des dels diferents punts d'atenció presencials, telemàtics i telefònics dels serveis territorials.

h) Gestionar el Registre general d'entrades i sortides dels serveis territorials.

i) Altres funcions de naturalesa anàloga que li encomanin els seus superiors jeràrquics.




data actualització (17/03/2022)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya