Accés al contingut (Alt + 1)
Accés al menú de la secció (Alt + 2)

Generalitat

Inici > Generalitat > Organismes > Organisme

Servei de Secretaria Administrativa a Girona

    Organigrama

Responsable

Sr.   Josep Soler Soler

Càrrec

Cap del servei (e.f.)

Adreça
Plaça de Pompeu Fabra, 1 (Edifici de la Generalitat)
Població
17002  Girona
Telèfon
872975000
Accessibilitat
Edifici accessible  Edifici accessible

Funcions

  • Supervisar l'organització i el funcionament administratiu de les unitats dels serveis territorials.
  • Fer el seguiment i control de la gestió pressupostària i de la gestió econòmica dels serveis territorials.
  • Supervisar les qüestions relatives al personal adscrit als serveis territorials.
  • Coordinar les propostes de necessitats informàtiques i aplicar un sistema d'indicadors de gestió i l'elaboració d'estadístiques relatives a competències dels serveis territorials, fent-ne el control i el seguiment.
  • Coordinar el manteniment del fons documental, bibliogràfic i audiovisual dels serveis territorials i fer propostes de noves necessitats.
  • Efectuar la interlocució amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana de la Gerència de Serveis Comuns per a la coordinació en el desenvolupament de les competències.
  • Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics.


data actualització (06/02/2017)
Avís legal | Accessibilitat | Sobre gencat | © Generalitat de Catalunya