Planificar, gestionar i fer el seguiment del sistema de qualitat ISO 9001 a les OGE, fonamentat en les auditories internes de qualitat dels tràmits realitzats, en el coneixement del grau de satisfacció dels clients, tant interns com externs, i en l'anàlisi de les no conformitats detectades com a eina de millora contínua.
Proposar i impulsar mecanismes de simplificació, racionalització, desregulació i eliminació de tràmits que afecten les empreses i que permetin augmentar l'eficàcia i la celeritat en la resposta de l'Administració.
Planificar i supervisar totes les actuacions relacionades amb les entitats amb les quals el departament competent en matèria d'indústria signa convenis d'encàrrec de gestió per a la tramitació d'expedients competència de l'OGE, així com les relacionades amb els tràmits competència d'altres departaments de la Generalitat o d'altres administracions que formen o que puguin formar part del catàleg de serveis de l'OGE.
Dirigir i supervisar els canals de prestació dels serveis definits (presencial, telefònic i electrònic) a totes les oficines OGE, tot garantint el manteniment dels estàndards de qualitat definits i vetllant perquè s'utilitzin criteris homogenis.
Planificar i dissenyar la incorporació de nous processos de tramitació administrativa a incorporar al catàleg de serveis de l'OGE sota els criteris de simplificació administrativa i multicanalitat, en col·laboració amb les unitats competents i amb els responsables de les oficines OGE.
Definir, impulsar i coordinar els nous projectes informàtics relacionats amb la millora del servei ofert per la Finestreta Única Empresarial.
Planificar i coordinar les necessitats formatives del personal que presta servei a les oficines OGE i OGE-Cambra per garantir la qualitat i l'homogeneïtat en la prestació del servei
Altres funcions de naturalesa anàloga que li siguin encomanades pels seus superiors jeràrquics.