Dissenyar i desenvolupar els sistemes de control de gestió de l'Agència.
Fer la planificació, seguiment i l'avaluació dels indicadors referits al control de gestió de l'Agència.
Realitzar, coordinar i desenvolupar la memòria d'activitats de la Direcció Operativa Coordinació Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana, mantenir el seu catàleg de serveis.
Dissenyar i desenvolupar els informes i indicadors propis de la Direcció Operativa Coordinació Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana i realitzar la planificació, seguiment i l'avaluació dels mateixos.
Realitzar informes per la Direcció Operativa Coordinació Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana que permetin, en relació a la ciutadania, l'anàlisi dels serveis prestats en matèria d'habitatge.
Analitzar, en l'àmbit d'atenció ciutadana, innovacions i iniciatives impulsades per altres ens.
Identificar, analitzar i proposar millores per tal d'incrementar l'eficàcia/eficiència en l'activitat de la Direcció Operativa Coordinació Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana.