Carrer de la Diputació, 92 08015 Barcelona
93 214 70 00
(Fax) 93 495 82 08
No informat
Funcions
- Dissenyar i desenvolupar els sistemes de control de gestió de l'Agència.
- Fer la planificació, seguiment i l'avaluació dels indicadors referits al control de gestió de l'Agència.
- Realitzar, coordinar i desenvolupar la memòria d'activitats de la Direcció Operativa Coordinació Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana, mantenir el seu catàleg de serveis.
- Dissenyar i desenvolupar els informes i indicadors propis de la Direcció Operativa Coordinació Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana i realitzar la planificació, seguiment i l'avaluació dels mateixos.
- Realitzar informes per la Direcció Operativa Coordinació Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana que permetin, en relació a la ciutadania, l'anàlisi dels serveis prestats en matèria d'habitatge.
- Analitzar, en l'àmbit d'atenció ciutadana, innovacions i iniciatives impulsades per altres ens.
- Identificar, analitzar i proposar millores per tal d'incrementar l'eficàcia/eficiència en l'activitat de la Direcció Operativa Coordinació Sistemes d'Informació i Atenció Ciutadana.
Normativa
- LLEI 13/2009, del 22 de juliol, de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5430)
- DECRET 157/2010, de 2 de novembre, de reestructuració de la Secretaria d'Habitatge, creació de l'Observatori de l'Hàbitat i la Segregació Urbana i aprovació dels Estatuts de l'Agència de l'Habitatge de Catalunya.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 5753)
- DECRET 262/2016, de 7 de juny, de reestructuració del Departament de Governació, Administracions Públiques i Habitatge.. Obre en una nova finestra. (DOGC núm. 7138)
Informació addicional